Generelle oplysninger
Agersnap Hestefoder
Agersnapvej 9
6870 Ølgod
Mail: Info@agersnaphestefoder.dk
Tlf: 60480693
CVR-nr. 41530650
Betaling
Alle priser på varer i webshoppen er inklusiv dansk moms, men eksklusiv evt. fragtomkostninger (vi tager forbehold for trykfejl)
Betalingsmuligheder:
Mobile Pay
Dankort
VISA/Dankort
Mastercard
VISA
American Express
Vi tager ikke kortgebyrer.
Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes.
Ved bankoverførsel er du ikke beskyttet af indsigelsesordningen.
Varer som købes i webshoppen, og er valgt til "afhentning" under leverance, kan først afhentes i butikken efter modtagelse af mail "klar til afhentning"
Ordrer afgivet i webshoppwn er ikke juridisk bindende. Agersnap Hestefoder kan annullere din ordre hvis ordren er omfattet af trykfejl, udgåede varer, varer i restordre, tekniske problemer mv. Ordren er først juridisk bindende når varen er afsendt og du har modtaget din faktura på mail.
Fragt
Se fragtvilkår
Fortrydelsesret
Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. (Gælder ikke fodermidler)
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget din vare. Hvis du har bestilt flere forskellige varer i én ordre, men de leveres enkeltvist, løber fristen fra den dag, hvor du modtager den sidste vare.
Fristen indebærer, at du har 14 dage fra modtagelsen til at give os besked om, at du vil fortryde dit køb. Du kan sende en mail til info@agersnaphestefoder.dk eller benytte standardfortrydelsesformularen, som du finder nederst i handelsbetingelserne.
Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen uden samtidig at give os besked, enten via. mail eller tlf.
Fortrydelse af en del af købet
Hvis du har købt flere varer hos os, har du mulighed for at sende én eller flere varer retur, selvom de er købt i én ordre.
Bemærk, at du ikke får fragtomkostningerne retur, hvis du fortryder hele eller en del af dit køb.
Returnering
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.
Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Visse varer kan ikke returneres. Dette gælder for: Alle former for fodermidler.
Ingen fortrydelsesret
Produkter med udløbsdato hvor forseglingen er brudt.
Varer som er brugt. Udstyr til heste, som ikke har været beskyttet mod hestehår og snavs under prøvning, tager vi ikke retur. Det anbefales at prøve udstyret på sin hest med fx. et lagen eller håndklæde som beskytter udstyret.
Varens stand, ved modtagelse (skade under fragt)
Er en vare skadet ved modtagelse, skal vi kontaktes rettidigt (inden for 3 hverdage efter modtagelsen)
Skaden dokumenteres ved at tage billeder som fremsendes til os på mail: info@agersnaphestefoder.dk
For at vi kan behandle sagen, er det vigtigt at foto dokumentationen er tilstrækkelig. Tag billeder af følgende:
- Den samlede leverance (ved paller)
- Skaden så snart den opdages
- Fragtseddel fra distributør
Ved konstatering af skade på modtagede varer gælder følgende regler for at sagen kan behandles:
- Tag ikke varen i brug
- Varen må ikke flyttes fra leveringsadressen
Varens stand, når du sender den retur
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du ikke kan få pengene tilbage. Før varen returneres, anbefales det at tage kontakt til Agersnap Hestefoder.
Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, eksklusiv leveringsomkostninger, senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.
Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen.
Varen sendes til:
Agersnap Hestefoder
Agersnapvej 9
6870 Ølgod
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Du kan også, mod forudgående aftale, fortryde købet ved at give os besked og aflevere den personligt på ovenstående adresse.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Varen sendes til:
Agersnap Hestefoder
Agersnapvej 9
6870 Ølgod
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.
Når du returnerer varen, bedes du vedlægge en detaljeret beskrivelse af problemet.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.
Følgende oplyser videregives til det valgte fragtfirma:
Navn
Adresse
Mobiltelefonnummer
E-mail
Personoplysningerne registreres hos Agersnap Hestefoder og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Den dataansvarlige på www.agersnaphestefoder.dk er DanDomain.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: info@agersnaphestefoder.dk
Fortrydelsesformular hentes her: Fortrydelsesformular.pdf
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@agersnaphestefoder.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Opdateret 06.05.2021
Der tages forbehold for tastefejl